Meniu
Prekių krepšelis

Šioje svetainėje naudojami slapukai funkcionalumui ir Jūsų patogumui užtikrinti, siekiant pagerinti svetainės veiklą, taip pat statistiniais ir analitiniais tikslais. Plačiau apie tai skaitykite Privatumo politikoje.
Toliau naršydami šioje svetainėje Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.

Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS


Pirkėjai norintys grąžinti įsigytą Prekę, turi susisiekti el. paštu info@flor.lt, atsiųsdami informaciją, kokias prekes pageidauja grąžinti, grąžinimo priežastį bei užsakymo numerį.

Gavus apgadintą, nekokybišką ar neatitinkančią aprašymo prekę, prašome prie el. laiško prisegti nuotrauką (-as), kurioje (-iose) būtų matomi defektai.


8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS


8.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus šiame skyriuje žemiau nurodytas išimtis), apie tai pranešęs Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos ir jei Pardavėjas prašo, užpildęs Grąžinimo formą. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui žodžiu arba raštu apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.


8.2. Pirkėjui, grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui.


8.3. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.


8.4. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (jei su tokia buvo pristatyta) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.


8.5. Pirkėjas atsako už saugų Prekės supakavimą ją grąžinant. Jei grąžinimo metu Prekė bus sugadinta, dėl netinkamo ir/ar nesaugaus supakavimo, Pardavėjas, apie tai informavęs Pirkėją, neprivalo padengti tokios Prekės kainos ir grąžinimo išlaidų.


8.6. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas, bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke per 14 (keturiolika) dienų. Esant galimybei, kai Prekės grąžinamos į fizines parduotuves, grąžinamos sumos išmokamos grynaisiais.


8.7. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:

a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;

b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 8.3. punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;

c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui ir atsako už saugų Prekės supakavimą ją grąžinant jei pakuotė buvo atidaryta ar perpakuota;

d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 8.6. punktu.


8.8. Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių ir/arba paslaugų pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju netaikoma šioms sutartims:


8.8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; taip pat matuojamoms prekėms, kurios buvo nukirptos, pasvertos, išpjautos ar paruoštos pagal kitą Pirkėjo pageidavimą (tokias prekes galima grąžinti tik jeigu yra pilna pakuotė, rulonas ir pan.).


8.8.2. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;


8.8.3. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;


8.8.4. sutartims dėl knygų, albumų, laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;       


8.9. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes.


8.10. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.  Pardavėjo taikomos grąžinimo taisyklės neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.