Sąlygos ir taisyklės
PREKIŲ PIRKIMO IR PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes ir/arba paslaugas (toliau – Pirkėjas) www.flor.lt elektroninėje parduotuvėje, ir UAB „Floristika“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui perkant prekes ir/arba paslaugas elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes ir/arba paslaugas elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.2. Pardavėjas yra UAB "Floristika" įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 300025565, buveinės adresas Metalo g. 7
Vilnius. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų
registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras.
Pardavėjo PVM mokėtojo kodas LT100001003215. Pardavėjo kontaktinė informacija pateikiama skiltyje „Kontaktai“
1.3. Taip pat informuojame, kad šios
Taisyklės gali būti keičiamos. Kiekvieną kartą
užsakant Prekes ir/ar Paslaugas, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas
būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu
atveju, bus daromas užsakymas. Visi Taisyklių pakeitimai
įsigalioja nuo paskelbimo elektroninės parduotuvės tinklalapyje momento visiems po paskelbimo sudaromiems
sandoriams.
2. PIRKIMO IR PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
2.1. Šioje internetinėje parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai:
a) fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 16 (šešiolikos) metų;
b) juridiniai asmenys.
2.2. Asmuo, patvirtindamas šias Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje internetinėje parduotuvėje.
2.3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo (toliau – Sutartis) laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, internetinėje parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę ar/ir įmonės pavadinimą bei pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ ir apmoka užsakymą arba pasirenka kitą siūlomą atidėto apmokėjimo būdą. Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu telefono numeriu arba elektroniniu paštu sudarytos sutarties pagrindu arba sprendžiant iškilusius neaiškumus dėl Sutarties vykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
2.4. Pirkėjui pateikus ir apmokėjus užsakymą arba pasirinkus kitą siūlomą atidėto mokėjimo būdą - jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
2.5. Paruošus užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką ir/ar trumpąją SMS žinutę, informuojančią, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).
2.6. Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
2.7. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu
nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė
PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. Sąskaita faktūra siunčiama
el. paštu ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo
momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes ar Pardavėjas išsiunčia Prekes užsakymo metu Pirkėjo pasirinktu būdu.
3. PREKĖS
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
3.2. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose internetinėje parduotuvėje.
3.3. Nebent būtų nurodyta kitaip, visos Prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje, yra prieinamos. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Prekės Pirkėjo sąskaita pristatomos elektroninėje parduotuvėje pasirinktu būdu. Pristatymo išlaidų dydis nurodomos užsakymo metu.
4.2. Tiksli pristatymo kaina išskirtiniais atvejais gali padidėti po Sutarties sudarymo, priklausomai nuo užsakomų prekių svorio ir pobūdžio. Dėl kainos pakitimų Pardavėjas įsipareigoją informuoti Pirkėją. Pirkėjas, po to kai yra informuojamas apie padidėjusią pristatymo kainą, turi galimybę nutraukti Pirkimo ir pardavimo sutartį.
4.3. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose.
4.4. Pardavėjas negarantuoja, kad
prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje
nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose ir/arba kai įvyksta įvykiai, kurių Pardavėjas pagrįstai negali kontroliuoti. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją bei Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties,
vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus
pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo
nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui,
Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo nekontroliuojamų
įvykių pabaigos. Pirkėjas, po to kai yra
informuojamas apie ilgesnius nei 4.3. punkte nurodytus terminus, turi galimybę nutraukti Sutartį.
4.5. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant
Kuršių neriją (gali būti taikoma papildoma priemoka). Dėl prekių pristatymo į kitas šalis galima kreiptis su konkrečia užklausa į Pardavėją elektroniniu paštu.
4.6. Pasirinkus pristatymą per kurjerį, siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę.
4.6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
4.6.2. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir nepildant specialaus siuntų patikrinimo akto, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje.
4.7. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
4.8. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
5. PREKIŲ ATSIĖMIMAS FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE
5.1. Pirkėjo pasirinkimu ir jei tokia paslauga siūloma užsakymo metu, internetinėje
parduotuvėje užsakytos Prekės gali būti atsiimamos UAB "Floristika" fizinėse parduotuvėse.
5.2. Fizinių parduotuvių adresai bei darbo laikas pateikiama skiltyje „Kontaktai“.
5.3. Pardavėjui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu ir/arba trumpąja SMS žinute, ir/arba skambučiu apie tai, kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.
5.4. Įprastai Prekių paruošimo atsiėmimui terminas - 1-3 darbo dienos nuo gauto apmokėjimo už Prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose.
5.5. Pardavėjas negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus paruoštos atsiėmimui per ankstesniame sakinyje
nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose ir/arba kai įvyksta įvykiai, kurių Pardavėjas pagrįstai negali kontroliuoti. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją bei Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties,
vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus
pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo
nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių paruošimo atsiėmimui terminui,
Pardavėjas suderins naują Prekių paruošimo atsiėmimui terminą po Pardavėjo nekontroliuojamų
įvykių pabaigos. Pirkėjas, po to kai yra
informuojamas apie ilgesnius nei 5.4. punkte nurodytus terminus, turi galimybę nutraukti Sutartį.
5.6. Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, arba skambučiu apie galimą Prekių atsiėmimą. Prekių neatsiėmus per šiame punkte nurodytą terminą, užsakymas atšaukiamas ir Pirkėjo sumokėta suma grąžinama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
5.7. Nuosavybės teisė į Prekę, atsiimant ją parduotuvėje, pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Pardavėjas perduoda Prekes Pirkėjui.
5.8. Atsiimant Prekes fizinėje parduotuvėje Pirkėjas turi:
a) nurodyti užsakymo numerį;
b) pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą;
5.9. Atsiimti Prekes gali pats Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, užsakant Prekes būtent jis turi būti nurodomas kaip Prekių gavėjas arba Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją elektroniniu paštu arba skambučiu.
5.10. Prekių atsiėmimo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo patikrinti Prekių pakuotę, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją:
a) nustačius Prekių pakuotės pažeidimą, Prekių kiekio,
kokybės, asortimento, komplektiškumo ir komplektacijos neatitikimą
(-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę
Prekių nepriimti; Tokiu atveju Pardavėjas, jei tuo metu turi tokią galimybę, gali pasiūlyti pakeisti Prekę, jos kiekį, komplektiškumą ar
komplektaciją;
b) Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus Prekes, laikoma, kad Prekės perduotos tinkamoje pakuotėje, Prekių kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
6. PREKIŲ KAINA
6.1. Internetinėje parduotuvėje pateikiamas platus Prekių asortimentas, nepaisant visų protingų Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad dalis Prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas nustato, kad pateikta Prekių kaina yra klaidinga, Pardavėjas apie tai elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) informuoja Pirkėją ir arba atšaukia užsakymą arba susitaria su Pirkėju dėl kainų skirtumo padengimo ir tolesnio užsakymo vykdymo. Pardavėjui nekyla pareigos parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga (mažesne) kaina.
6.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims, išskyrus atvejus numatytus 6.1. punkte.
6.3. Prekių kainos pateikiamos įskaitant PVM (ten, kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu nuo užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į PVM dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui. Pardavėjas apie tokį kainos pasikeitimą raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už kainą, pakoreguotą, atsižvelgiant į pasikeitusį PVM dydį arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Pirkėju nepavyksta susisiekti jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas apie tai informuojamas elektroniniu paštu ir/arba trumpąja SMS žinute, ir/arba skambučiu.
7. APMOKĖJIMAS
7.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti:
a) naudodamasis elektronine bankininkyste;
b) mokėjimo (kredito arba debetine) kortele;
c) grynaisiais pinigais arba banko kortele, jei pasirenkamas atsiėmimas fizinėje parduotuvėje, su sąlyga, kad toks atsiėmimo būdas yra siūlomas užsakymo sudarymo metu.
d) Juridiniams asmenims taip pat suteikiama galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodomą Pirkėjui siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo paskirtyje nurodant Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį. Tokiu atveju pavedimas turi būti atliktas per 2 (dvi) darbo dienas nuo išankstinės elektroninės PVM sąskaitos faktūros gavimo. Per šį terminą neatlikus mokėjimo pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį, ir anuliuoti užsakymą.
7.2. Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą 7.1. a) ir b) punktuose minimais būdais, turi apmokėti užsakymą per 2 (dvi) darbo dienas nuo mygtuko „Užsakyti” paspaudimo. Per šį terminą
mokėjimo neatlikus arba atskiru elektroniniu laišku
neatsiuntus Pardavėjui pranešimo apie mokėjimo atlikimą, Pardavėjas turi
teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė Sutarties.
Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti
pirkimo ir pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš
banko ar Pirkėjo apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
8.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus šiame skyriuje žemiau nurodytas išimtis), apie tai pranešęs Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos ir jei Pardavėjas prašo, užpildęs Grąžinimo formą. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui žodžiu arba raštu apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
8.2. Pirkėjui, grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui.
8.3. Pirkėjui
grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja
visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir
atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei
grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo
atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas,
būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes
kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų
skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės
grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos,
Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
8.4. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (jei su tokia buvo pristatyta) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.
8.5. Pirkėjas atsako už saugų Prekės supakavimą ją grąžinant. Jei grąžinimo metu Prekė bus sugadinta, dėl netinkamo ir/ar nesaugaus supakavimo, Pardavėjas, apie tai informavęs Pirkėją, neprivalo padengti tokios Prekės kainos ir grąžinimo išlaidų.
8.6. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas, bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke per 14 (keturiolika) dienų. Esant galimybei, kai Prekės grąžinamos į fizines parduotuves, grąžinamos sumos išmokamos grynaisiais.
8.7. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 8.3. punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui ir atsako už saugų Prekės supakavimą ją grąžinant jei pakuotė buvo atidaryta ar perpakuota;
d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 8.6. punktu.
8.8. Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių ir/arba paslaugų pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju netaikoma šioms sutartims:
8.8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
8.8.2. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
8.8.3. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
8.8.4. sutartims dėl knygų, albumų, laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
8.9. Pardavėjas turi teisę atsisakyti
priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų
tinkamos kokybės prekes.
8.10. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises. Pardavėjo taikomos grąžinimo taisyklės neapriboja ir
nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės
prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės,
grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo –
pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės
aktais.
9. PIRKĖJO PAREIGOS
9.1. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus pirkimo formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
9.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis internetine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
9.3. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir/arba paslaugų bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka vienu iš elektroninėje parduotuvėje siūlomų būdų.
9.4. Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
9.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
10.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
10.2. gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų.
10.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
11.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už pirkimo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pirkimo formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
11.2. Internetinės
parduotuvės Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir
(arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu internetinės parduotuvės
teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie
internetinės parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas
tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo
asmens veiksmus, atliktus internetinėje parduotuvėje. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti
sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat
nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės
parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą.
11.3. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.4. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
11.5. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
12. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
12.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika.
Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios
Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas
perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos
jam yra suprantamos ir priimtinos.
12.2. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ar jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimus) sutinka pateikti Pardavėjui šiose Taisyklėse ir registracijos ir/ar pirkimo formoje nurodytus savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų pateiktus asmens duomenis Pardavėjas tvarkytų internetinės prekybos tikslu.
12.3. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimus) sutinka, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų pateikti Pirkėjo ir/ar jo atstovų asmens duomenys būtų teikiami Pardavėjo pasirinktiems tretiesiems asmenims, kad šie juos tvarkytų internetinės prekybos tikslu, kaip aptarta kitame punkte.
12.4. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimus) sutinka atsiimdamas prekes prekių atsiėmimo vietoje pateikti Pardavėjui ir (ar) trečiajam asmeniui, Pardavėjo nurodymu pristačiusiam prekes, vieną iš asmenį identifikuojančių dokumentų: pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, siekiant tinkamai identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovus internetinės prekybos tikslu. Pirkėjas taip pat patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimus) sutinka, kad prekių atsiėmimo metu prekių atsiėmimo vietoje Pardavėjas ir (ar) trečiasis asmuo, Pardavėjo nurodymu pristatęs prekes, nusirašytų Pirkėjo ir (ar) jo atstovo pateikto asmenį identifikuojančio dokumento duomenis ir šiuos duomenis tvarkytų (įskaitant, bet neapsiribojant duomenų perdavimą Pardavėjui) internetinės prekybos tikslu.
12.5. Pažymėdamas varnele punktą „Aš noriu prenumeruoti FLOR.lt | UAB Floristika naujienas“ arba „Užsisakyti naujienlaiškį“, Pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka, kad Pardavėjui pateiktus Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas tvarkytų tiesioginės rinkodaros tikslu. Pardavėjas nurodo, kad Pirkėjo (jei šis yra fizinis asmuo) ir jo atstovų asmens kodų tiesioginės rinkodaros tikslu Pardavėjas netvarkys.
12.6. Pažymėdamasvarnele punktą „Aš noriu prenumeruoti FLOR.lt | UAB Floristika naujienas“ arba „Užsisakyti naujienlaiškį“, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka, kad Pardavėjui pateikti jo asmens duomenys būtų teikiami Pardavėjo pasirinktiems tretiesiems asmenims, kad šie juos tvarkytų tiesioginės rinkodaros tikslu, kaip aptarta kitame sakinyje. Pažymėdamas „Taip“ punktą „Užsisakyti naujienlaiškį“, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo registracijos ir/ar pirkimo formoje nurodytu Pirkėjo pateiktu elektroniniu paštu.
12.7. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis (jei Pirkėjas yra fizinis asmuo) ir jo atstovai yra informuoti apie savo teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų, nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys bet kuriuo iš tikslų.
12.8. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai žino turintys teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant vienareikšmiškai identifikuoti Pirkėją ir/ar jo atstovus internetinės prekybos tikslais, ir nepateikus asmens duomenų bei/ar nesutikus, kad jie būtų tvarkomi internetinės prekybos tikslu, negalės sudaryti ir/ar vykdyti Sutarties.
13. INFORMACIJOS SIUNTIMAS IR TEIKIMAS
13.1. Pardavėjas visus pranešimus ir informaciją siunčia/teikia vienu ar keletu toliau nurodytų būdų: Pirkėjo registracijos ar pirkimo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu, telefono numeriu SMS žinute ir/arba skambučiu.
13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia/teikia elektroninio pašto adresu info@flor.lt arba skambindamas elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefono numeriais.
14. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14.1. Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo (vartotojo) teisių, nustatytų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, įskaitant teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
14.2. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių, trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
14.3. Jeigu šiose
Taisyklėse nėra nurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas
pasinaudoti teise pagal šią Sutartį nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo
įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o atskiras arba
dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba dalinis
pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis įsipareigojimas neturi
būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
14.3. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
14.4. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.